Kaip padaryti kokybiškas produktų nuotraukas
Turinys:
- 1. Pasiruošimas
- 2. Pasirinkite foną
- 3. Apšvietimas
- 4. Sufokusuokite nuotraukas
- 5. Nuotraukos Kompozicija
- 6. Įsitikinkite, kad viskas įrengta teisingai
Gera produkto nuotrauka gali nulemti jūsų internetinės prekybos sėkmę, todėl labai svarbu žinoti kelias gudrybes, leisiančias pasiekti norimų rezultatų.
Aišku, lengviausia būtų nusisamdyti profesionalų fotografą, tačiau jei taupote pinigus ar norite viską atlikti patys, mes pateikiame kelis patarimus kaip padaryti tobulą fotosesiją namų sąlygomis.
1. Pasiruošimas
Šie universalūs patarimai kaip pasiruošti fotosesijai tiks tiek patyrusiems fotografams, tiek mėgėjams, kurie nori patys pasidaryti kokybiškų prekės nuotraukų.
Nuotraukų sąrašas ir eiliškumas
Prieš pradedami fotosesiją, gerai apgalvokite kokių nuotraukų norite ir kokias prekės savybes bandote atskleisti. Yra daugybė skirtingų technikų ir stilių, todėl labai svarbu žinoti ko siekiate dar prieš pradedant fotografuoti. Tai leis sutaupyti daug laiko, nes iškart pasiruošite visą reikiamą techniką ir nereikės nuolat keitinėti aplinkos.
Viena fotosesija kelioms prekėms
Profesionalių nuotraukų darymas užtrunka labai ilgai ir reikalauja daug darbo, todėl stenkitės savo fotosesijas planuoti taip, kad galėtumėte nufotografuoti kuo daugiau produktų. Tai ne tik sutaupys jums laiko, bet ir suteiks jūsų internetinei parduotuvei daugiau nuoseklumo. Taip pat, pasižymėkite kokiomis sąlygomis (data, oras, apšvietimas) vyko fotosesija, kad galėtumėte ateityje lengviau atkartoti pasiektus rezultatus.
Pasirūpinkite technika
Planuojant fotosesiją, svarbiausia nepamiršti susidėti visos reikiamos technikos. Nors tam tikros detalės ir gali keistis, bet didžioji dalis technikos visuomet bus ta pati, todėl geriausia pasidaryti sąrašą.
Fotosesijos sąrašas
Būtiniausieji dalykai
- Fotoaparas arba išmanusis telefonas
- Stalas ar kitas kietas, fotosesijai tinkamas paviršius
- Natūrali arba dirbtinė šviesą
- Fonas
- Trikojis stovas
Rekomenduojami dalykai
- Užrakto paleidiklis
- Šviesos atšvaitai
- Dekoracijos
- Skirtingi fotoaparatų lęšiai
- Atsarginės detalės: įkrovikliai, baterijos, atminties kortelės ir pan.
2. Pasirinkite foną
Potencialūs pirkėjai visuomet atkreips dėmesį į jūsų produktą jei jis bus nufotografuotas paprastame, vienspalviame fone. Nors nuotraukose kuriama aplinka ir gali atnešti gerų rezultatų, dažniausiai teisingas sprendimas yra neutralus (baltas, pilkas) fonas ir kuo mažiau dalykų, kurie atitrauktų dėmesį nuo produkto. Taip pat, stenkitės išlaikyti tokį patį (ar kelis) foną visose savo nuotraukose, taip kurdami parduotuvės identitetą ir vientisumą.
Vientisas fonas
Negalvokite, kad vientisas ir vienspalvis fonas jūsų pirkėjams pasirodys nuobodžiu. Priešingai, į internetinę parduotuvę jie ateina apžiūrėti būtent jūsų prekės, todėl geriausias fonas yra tas, kurio nesimato. Norėdami sukurti vientisą foną, paimkite didelį medžiagos ar popieriaus lapą ir pritvirtinkite jį prie sienos ten, kur planuojate atlikti visą fotosesiją. Nebijokite naudoti segtukų, klijų ar kitų būdų norint pritvirtinti foną prie sienos. Taip pat, būtinai įsitikinkite, kad nėra jokių raukšlių ar nelygumų, nes tokie dalykai labai gerai matosi nuotraukose.
Lauko fonas
Kaip jau rašėme ankščiau, jūsų potencialūs pirkėjai nori matyti produktą, o ne gražų foną, tačiau yra ir išimčių. Tam tikros nuotraukos, darytos natūralioje aplinkoje, palies jūsų pirkėjų emocijas ir paskatins juos dar labiau susidomėti jūsų siūlomomis prekėmis. Pavyzdžiui, jei pardavinėjate kelioninę kuprinę, būtų puiku turėti kelias nuotraukas, kuriose modelis pozuotų kalnuose ar apsuptas kitų gamtos stebuklų. Tokiu būdu, jūsų pirkėjai matys kaip produktas atrodo, kai yra naudojamas. Dar svarbiau, jie pasijaus lyg jūs kartu su kuprine parduodate ir gerus įspūdžius bei nuotykius. Tiesa, darant tokias nuotraukas, nepamirškite pridėti ir kelių profesionalių studijos nuotraukų, kuriuose matytųsi tik jūsų produktas ir jo savybės.
3. Apšvietimas
Kokybiškas apšvietimas yra bene svarbiausias aktorius norint taikliai perteikti visas savo produkto savybes, spalvas, dydžius ir detales. Yra keletas taisyklių, kurios padės jums išgauti tinkamą apšvietimą, bet svarbiausia prisiminti jog reikia vengti per ryškios, tiesioginės šviesos.
Natūrali šviesa
Neturite galimybių susikurti tinkamo apšvietimo? Pasinaudokite natūralia šviesa. Štai keli patarimai:
Išsklaidykite šviesą: Norėdami išvengti ryškių šešėlių, stenkitės naudoti netiesioginę saulės šviesą. Jei darote nuotraukas lauke, išlaukite debesuotos dienos arba palaukite dienos pabaigos, kai saulė nebebūna tokia ryški. Kitu atveju, per daug ryški saulės šviesa sukurs nepageidaujamus šešėlius, o įžiūrėti jūsų produkto detales gali tapti per sudėtinga. Darant nuotraukas viduje, stenkitės produktus fotografuoti ne per toli nuo lango, tačiau išlaukti momento, kai saulė sukuria tinkamą kiekį šviesos. Jei jaučiate, kad kambaryje yra per šviesu, galite pabandyti uždengti langą su plona medžiaga, taip išskaidydami šviesą ir pagerindami nuotraukų kokybę.
Naudokite reflektorius: Labai debesuotomis dienomis gali neužtekti saulės šviesos. Tuomet, rekomenduojame naudoti reflektorius (geriausiai profesionalius, bet juos galima lengvai pasigaminti ir patiems), kurie padės geriau apšviesti jūsų produktus. Taip pat, balti drabužiai irgi puikiai atspindi šviesą.
Nemaišykite šviesų: Stenkitės nemaišyti natūralios ir dirbtinės šviesų.
Dirbtinė šviesa
Dirbtinę šviesą yra žymiai lengviau kontroliuoti, todėl kartais ji tampa išsigelbėjimu. Štai keli patarimai kaip išsirinkti geriausią dirbtinę šviesą:
Įsigykite šviesdėžių: Norint padaryti tikrai kokybiškas nuotraukas, kambario šviesos ir kelių lempų tikrai nepakaks. Taip pat, šviesa ateinanti iš vieno taško gali sukurti nepageidaujamus šešėlius. Norint išspręsti šią bėdą, įsigykite šviesdėžių ir išdėstykite jas aplink savo produktą, apšviesdami jį iš visų pusių. Šis metodas padės išvengti nepageidaujamų šešėlių, o jūsų produkto nuotraukos bus ryškios ir detalios.
Nepersistenkite su blykste: Mes stipriai nerekomenduojame naudoti jūsų fotoaparate (ar išmaniajame telefone) esančios blykstės, nes ji yra įmontuota lęšyje ir dažnu atveju menkina nuotraukos kokybę. Aišku, norint išgauti tobulus rezultatus, visada galite naudoti išorinę blykstę, tačiau darykite tai labai atsargiai ir stebėkite gaunamus rezultatus.
4. Sufokusuokite nuotraukas
Atsiminkite, kad pirkėjai susidarys nuomonę apie jūsų parduotuvę ir prekes iš smulkiausių detalių. Viena iš jų yra nuotraukų kokybė. Būtinai įsitikinkite, kad visos nuotraukos yra sufokusuotos ir ryškios.
Įtvirtinkite fotoaparatą
Darant nuotraukas, fotoaparatas privalo būti stabili. Jei bandysite ją laikyti rankose, labai dideli šansai, kad fotoaparatas sujudės, o nuotraukos bus išsiliejusios ir neryškios. Šiai problemai išspręsti, pasitelkite trikojį stovą arba kietą paviršių. Abu šie variantai stabilizuos jūsų fotoaparatą, tačiau trikojis stovas suteiks daugiau mobilumo ir bus lengviau fotografuoti iš skirtingų kampų.
Automatinis fokusavimas
Išlaikymą reguliuokite patys, tačiau leiskite fotoaparatai atlikti fokusavimo darbus už jus. Fotoaparatai su automatinio fokusavimo funkcija yra pažangios ir tikrai išgauna geresnę kokybę nei bandant fokusuoti nuotraukas pačiam (nebent esate patyręs fotografas). Mažos smulkmenos gali tapti esminiu faktoriumi, kuris nulems jūsų pardavimus, todėl jei matote, kad nuotraukos yra šiek tieki išsiliejusios, įsitikinkite ar automatinio fokusavimo funkcija yra įjungta.
Naudokite tinkamą įrangą
Norint išgauti aukštos kokybes nuotraukas, reikės ir aukštos kokybės įrangos. Vien fotoaparato ir stovo gali nepakakti, ypač jei norite padaryti unikalių ir neįprastų nuotraukų. Būtinai pasidomėkite savo fotoaparato pajėgumais, turėkite kelis skirtingus objektyvus ir įsitikinkite, kad turite tinkamą įrangą, dirbtinei šviesai sukurti (jei natūrali šviesa yra per mažai ryški).
5. Nuotraukos Kompozicija
Jei tinkamai nufotografuosite visas savo prekes, nereikės sugaišti daug laiko nuotraukų redagavimui. Pasinaudokite ekranu esančiu jūsų fotoaparate ir būtinai įsitikinkite, kad kiekvienas kadras yra tinkamai įrėmintas ir išdėstytas.
Trejetų taisyklė
Pradžioj, nuspręskite kaip norite parodyti savo produktą – vertikaliai/horizontaliai, iš arti/toli, iš priekio/šono? Kai žinosite kaip tiksliai norite įrėminti savo produktą, stenkitės naudotis trejetų taisykle – kiekvieną kadrą padalinkite į 9 lygius kvadratus, nubrėždami po dvi įsivaizduojamas vertikalias ir horizontalias linijas. Tyrimai rodo, kad žmogus natūraliai atkreipia dėmesį į taškus, kuriuose susiduria jūsų nubrėžtos linijos (nors pačių linijų ir nemato), todėl stenkitės, kad tose vietose atsidurtų svarbiausios jūsų produkto detalės.
Eliminuokite pašalinius objektus
Pirkėjas labai lengvai praras dėmesį jei nuotraukoje pamatys daug pašalinių objektų (praeiviai, durų rankenos, spalvoti stalviršiai, tvoros ir pan.). Darydami nuotraukas įsitikinkite, kad fone nėra nieko kas nėra būtina perteikti jūsų produkto kokybei, savybėms ir paskirčiai. Eliminuokite visus pašalinius objektus ir išlaikykite nuotraukas kuo mažiau apkrautas (net jei fotografuojate gamtoje).
6. Įsitikinkite, kad viskas įrengta teisingai
Prieš pradedami fotosesiją, įsitikinkite, kad viską įrengėte teisingai. Padarykite kelias nuotraukas ir patikrinkite ar jose nėra ryškiai matomų klaidų (prastas apšvietimas, pašaliniai objektai). Aišku, tai užims šiek tiek papildomo laiko, tačiau žymiai lengviau yra ištaisyti klaidas prieš pradedant fotosesiją nei jų nepamatyti iki fotosesijos galo ir sugadinti visas nuotraukas.
Nuotraukos autorius: Hamish Kale
2021.06.21