7 pagrindiniai produktų nuotraukų tipai
Turinys:
- 1. Profesionali nuotrauka
- 2. Mastelio nuotrauka
- 3. Detali nuotrauka
- 4. Realios nuotraukos
- 5. Grupinė nuotrauka
- 6. Įpakavimo nuotrauka
- 7. Gamybos proceso nuotrauka
- Apjunkite visus produkto nuotraukų tipus
Informatyvios ir kokybiškos nuotraukos yra vienas iš svarbiausių faktorių, siekiant didesnių pardavimų internete.
Prieš pirkdami internetu, pirkėjai visuomet nori gauti kuo daugiau informacijos. Būtent tam yra skirtos produktų nuotraukos, kurios atspindi visas produkto savybes ir detales. Štai keli pavyzdžiai ką galite pasiekti su aukštos kokybės nuotraukomis:
- Pritrauksite potencialių pirkėjų dėmesį ir papildomus paspaudimus, kurie ilgainiui konvertuojasi į pardavimus;
- Aiškiai parodysite ką parduodate, taip išvengdami galimų nesusipratimų;
- Nuotrauka perteiks produkto paskirtį ir sukeliamą nuotaiką;
- Pirkėjai lengviau įsivaizduos produktą savo kasdieniam gyvenime.
- Yra daugybė nuotraukų stilių, kuriais galite savo lankytojams perteikti norimą informaciją apie parduodamą produktą. Žemiau pateikiame 7 pagrindinius tipus, kuriuos protingai naudodami, suteiksite savo lankytojams visą norimą informaciją ir pagerinsite parduotuvės rezultatus.
1. Profesionali nuotrauka
Kas tai yra: Jūsų produktas parodomas vienspalviam fone su daug apšvietimo. Kodėl verta rinktis šį tipą: Profesionali, studijinė nuotrauka yra pats geriausias būda parodyti savo lankytojams ką tiksliai parduodate. Naršydami internetinėse prekyvietėse, potencialūs pirkėjai dažniausiai apsistoja ties akį traukiančiomis nuotraukomis, kurios aiškiai atspindi produktą. Pridėdami tokias nuotraukas jūs ne tik padidinsite savo parduotuvės srautą, bet ir išvengsite galimų nesusipratimų, nes jūsų pirkėjai aiškiai žinos ko tikėtis.
2. Mastelio nuotrauka
Kas tai yra: Nuotrauka, kuri aiškiai atspindi jūsų produkto dydį. Kodėl verta rinktis šį tipą: Jūsų pirkėjai norės žinoti ar ta vaza, kurią pardavinėjate, yra skirta vienai gėlei, o galbūt didelėms puokštėms? Nuotraukos vienspalviame fone yra informatyvios, tačiau kartais nesuteikia reikiamos informacijos apie prekės dydį. Taip pat, nepamirškite prekės aprašyme nurodyt tikslių prekės matmenų, taip suteikdami pirkėjams dar daugiau tikslumo.
3. Detali nuotrauka
Kas tai yra: Iš arti padaryta nuotrauka, kuri atskleidžia net smulkiausias prekės detales.
Kodėl verta rinktis šį tipą: Iš arti padarytos nuotraukos leis jūsų lankytojams aiškiai pamatyt prekės dizainą, smulkias detales ir medžiagų kokybę. O jei pardavinėjate vienetinius, rankų darbo gaminius, artimos nuotraukos parodys visus netobulumus (dažnu atveju, tai gali būti pliusas) ir leis pirkėjams nusistatyti teisingus lūkesčius.
4. Realios nuotraukos
Kas tai yra: Nuotraukos su jūsų produktu, jo natūralioje aplinkoje.
Kodėl verta rinktis šį tipą: Nuotraukos, kuriose pirkėjai gali matyti produktą natūralioje aplinkoje, pažadina fantaziją ir leidžia lengviau įsivaizduoti produktą kasdieniam gyvenime. Šios nuotraukos pozityviai nuteiks jūsų potencialius pirkėjus, o tai gali tapti lemiamu faktoriumi atliekant apsisprendimą. Stenkitės šias nuotraukas daryti kuo gražesnėje aplinkoje, kuri sužavėtų jūsų tikslinę auditoriją. Tokiu būdu jūsų produktas atrodys dar solidžiau ir patikimiau.
5. Grupinė nuotrauka
Kas tai yra: Nuotrauka su daugybe jūsų produktų.
Kodėl verta rinktis šį tipą: Grupinės nuotraukos yra ypatingai naudingos produktams, kuriuos pardavinėjate ne po vieną. Pavyzdžiui, jei prekiaujate siūlais ar sagomis, jūsų lankytojai bus labiau linkę pirkti jei nuotraukoje matys didelius kiekius šių produktų. Taip yra dėl to, kad viena saga atrodytų nenatūraliai ir pirkėjui būtų sunku tapatintis su parduodamu produktu. Taip pat, grupinės nuotraukos yra nuostabus būdas parodyti skirtingas produkto spalvas ar dydžius.
6. Įpakavimo nuotrauka
Kas tai yra: Jūsų produkto pakuotės nuotrauka.
Kodėl verta rinktis šį tipą: Pakuotė puikiai perteikia jūsų prekės ženklą bei atspindi jūsų vertybes. Matydami šiuos dalykus, pirkėjai lengviau susitapatins su jūsų parduodamomis prekėmis bei visa parduotuve. Taip pat, graži pakuotė yra viena iš esminių detalių renkantis prekes, kurios bus dovanojamos. Turėdami gražias pakuotes nuotraukas tikrai padidinsite savo šansus konvertuoti peržiūras į pardavimus.
7. Gamybos proceso nuotrauka
Kas tai yra: Nuotrauka, atspindinti gamybos procesą.
Kodėl verta rinktis šį tipą: Šio tipo nuotraukos atskleidžia kiek daug darbo bei kūrybos yra įdedam į produkto gaminimą. Būtinai naudokite šias nuotraukas jei prekiaujate rankų darbo gaminiais, nes jos paveiks potencialius pirkėjus emociniame lygmenyje. Taip pat, nuotraukos, parodančios kaip gaminama prekė, puikiai tinka socialiniams tinklams, nes jos skatina diskusijas ir kuria pozityvų prekės ženklo įvaizdį.
Apjunkite visus produkto nuotraukų tipus
Norėdami parduoti savo produktus, nebijokite naudoti kelis iš aukščiau pateiktų nuotraukų tipų. Dauguma interneto prekyviečių leidžia įkelti iki 10 nuotraukų, o tai reiškia, kad galite įkelti skirtingas nuotraukas, kurios suteiktų visą reikiamą informaciją apie jūsų prekes. Didžiausią dėmesį skirkite pirmai produkto nuotraukai, kurią matys visi parduotuvę aplankę žmonės. Dažniausiai, profesionali nuotrauka, kurioje aiškiai matosi visas produktas, yra pats geriausias ir saugiausias sprendimas, tačiau nebijokite eksperimentuoti ir ieškoti į kurias nuotraukas pozityviausiai reaguoja jūsų tikslinė auditorija.
Nuotraukos autorius: Freepik
2021.05.20