5 priežastys, kodėl internetinė prekyvietė yra geriau nei elektroninė parduotuvė
Turinys:
- Kas yra prekyvietė?
- Pirkėjų srautas
- Rinkodara
- Paprastumas
- Tiesioginis bendravimas
- Išlaidos
- Jūs ir „Lietuviška prekė“
Pradedant savo verslą, ypač, jei gaminate rankų darbo gaminius, svarbu pagalvoti apie tai, kur realizuosite prekes. Daugeliui pirmoji šovusi mintis – elektroninė parduotuvė. Tačiau prieš skubant ją kurti, vertėtų tinkamai įvertinti, ar tai – tikrai geriausias sprendimas. Parduotuvės kūrimo ir palaikymo kaštai gali nemaloniai nustebinti: juk kainuoja ne tik aptarnavimas bei priežiūra, bet ir tam skirtas laikas.
Kokia alternatyva? Internetinės prekyvietės (angl. marketplaces) yra daugelio kūrėjų pamėgta vieta savo prekėms pardavinėti. Kuo ji gali būti naudinga jums bei kuo skiriasi nuo įprastos elektroninės parduotuvės, šiandien ir apžvelgsime.
Kas yra prekyvietė?
Pradėkime nuo pradžių – kas tiksliai yra prekyvietė? Paprastai tariant tai – internetinis turgus arba prekybos centras. Jame gausu kūrėjų (jie gali būti ypač plataus profilio arba, priešingai, prekyvietė gali vienyti specifinės srities verslininkus), kurie ten pardavinėja savo prekes. Prekyvietė veikia kaip tarpininkas tarp verslininko ir pirkėjo, tačiau iš esmės jie bendrauja tiesiogiai. Kitaip tariant, būdamas prekeivis, jūs už tam tikrą procentą gaunate vietą, jau paruoštą priimti klientus. Ko gero geriausias žinomas prekyvietės pavyzdys – „Etsy“. Taigi, eikime prie prekyvietės pliusų.
Pirkėjų srautas
Savo prekes pardavinėdami nuosavoje parduotuvėje, turėsite nuolat sukti galvą, kaip į ją pritraukti pirkėjų, o tai, žinoma, pareikalaus laiko ir išlaidų. Žinoma, nesakome, kad prekiaujant tokioje platformoje nereikia dėti jokių pastangų, tačiau jų grąža čia gerokai didesnė. Taip yra dėl to, kad pirkėjai, užsukę dėl kitų pardavėjų, galimai pastebės ir jūsų prekes.
Rinkodara
Pirkėjų srautas yra tiesiogiai priklausomas nuo rinkodaros pastangų. O prekyvietėje jūsų laukia palaikymo komanda, pasiruošusi šias pastangas palengvinti. Kadangi prekyvietė yra suinteresuota jūsų sėkme, ji lygiai taip pat prisidės ir populiarindama jūsų produktą. Net jei tokios pastangos nebus tiesioginės, jos vis tiek išeis jums į naudą, nes didės tikimybė, kad į prekyvietę užsukę žmonės aptiks jūsų produktą.
Paprastumas
Sukurti savo svetainę, optimizuoti ją paieškos sistemoms, pasirūpinti jos patogumu skirtinguose įrenginiuose... Visa tai ir dar daugiau jums reiktų atlikti steigiant savo internetinę parduotuvę. Tuo tarpu prekyvietėje visa tai jau padaryta už jus, tad nuosavos prekybos vietos sukūrimas bus ne tik daug paprastesnis, bet ir užtruks minimaliai laiko.
Tiesioginis bendravimas
Prekyvietė taip pat yra idealus sprendimas tiems, kas nori išlaikyti tiesioginį ryšį su klientu, tačiau nenori visų svetainės palaikymo kaštų. Priešingai nei įprastose parduotuvėse, kurios prekiauja daugybe skirtingų prekių ženklų, jūs neprarasite kontakto su savo klientais, galėsite kontroliuoti užsakymus, valdyti atsiliepimus.
Išlaidos
Komisinis mokestis, iš pirmo žvilgsnio, daug ką atbaido nuo įsikūrimo prekyvietėje. Tačiau viską suskaičiavus paaiškėja, kad iš tiesų prekyvietėse pardavinėti apsimoka daug labiau. Paskaičiuokite, kiek jums kainuotų svetainės kūrimas ir palaikymas (taip pat ir domeno, hostingo mokesčiai), rinkodaros pastangos, klientų paieška ir pamatysite, kad komisinis mokestis – viso labo maža dalis.
Jūs ir „Lietuviška prekė“
Jei perskaitėte šį tekstą iki čia, ko gero, jums aktualu savo rankų darbo prekių pardavimas prekyvietėje. Platformoje „Lietuviška prekė“ renkasi išskirtinai tik mūsų šalies kūrėjai, pardavinėjantys lokaliai sukurtus produktus. Ypač plati pasiūla tinkama didelei tikslinei auditorijai, todėl čia jūsų laukia daug galimybių vystyti sėkmingą verslą. Norėtumėte sužinoti daugiau? Registruokitės: https://www.lietuviskapreke.lt/registracija-prekybai
Straipsnyje panaudotos nuotraukos autorius - Bench Accounting.
2021.01.27